♥ Om hårfärg och seriösa framtidsplaner



Favoritfilm: The Imaginarium of Dr Parnassuss
Mina planer för framtiden: Jag ska bli större och sen ska jag rymma iväg med cirkusen och tjäna lite pengar och sedan försvinna ut i världen med mina systrar. Jag ska träffa prinsen och vi ska flytta till Frankrike och öppna ett chocolaterie och skaffa minibuss som vi ska måla i alla färger som vi ska få plats med alla våra barn, blöjor och leksaker i.Mitt bland bergen ska vi bo och jag ska bli gammal med mina systrar och vi ska sitta på en fransk balkong och inte ångra ett endaste dugg.
Mina fritidsintressen: Jag tycker om att cykla och skutta runt och blåsa såpbubblor. Jag tycker om att sjunga visor och skratta och fotografera och jag älskar att rädda djur.

Storleken suger, I know.


/Elvira


Kommentarer
Postat av: olga

man längtar<3

2010-05-11 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0