Från Popkollo till er

En liten uppdatering hinner jag nog med nu när jag har lånat en ledares dator (till mitt förfogande i ca 5 min). Här i Hultsfred är det rätt lugnt och mycket mysigt, en enorm skillnad från att vara deltagare då dagarna brukar kännas smått hysteriska.

Era underbara små inlägg har jag nu läst och man blir så lycklig och rörd av det ni skriver. Jag saknar er systrar och tycker att vi pratar om allt vi inte hann hetsprata om innan både jag och Olga stack iväg så fort jag har kommit hem igen. Sen ska vi ha VÅR sommar, i VÅR anda och leva som vi alltid har gjort.
Förresten finner jag det oerhört svårt att förstå att hela studenttiden är förbi, den var så ovanlig och konstig - en jävla karusell med andra ord.

Detta blev nog det flummigaste och mest hetsiga inlägget jag någonsin skrivit (tänk på att jag arbetar under stress)

Jag vill bara  åka iväg med er till en stuga och dricka fläderblomssaft, kolla på gamla Astrid Lindgren filmer, vandra runt bland kullar och träd med en picknickkorg, bada i okända sjöar och hav, gå upp klockan 4 på morgonen och vara barn tillsammans med er.

Ingen stress - ingen ångest

/ Ida

Kommentarer
Postat av: olga

aw ida älskar dig så, saknar dig systra mi<3<3 räknar ner dagarna tills du kommer hem nu:) O, ja de ska bli VÅR sommar <3

2010-06-17 @ 00:12:48
Postat av: Elvira

Jag kände lite romantiskt ella-anda över det där inlägget. Vi är fortfarande små naiva barn som ska leka oss igenom sommaren tillsammans med start när du kommer hem <3

2010-06-17 @ 14:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0