Kiel

Jag har fatt tillgang till en dator i det enorma huset jag bor i. Wonderful. Älskar att vara här i Tyskland. Att ga till torsdagsmarknaden och köpa frukt, chokladbröd och ost. Att allting är sa lummigt och vacker. Och billigt. Att det finns osthandlare, kötthandlare, bageri, allt för sig och därinne pratar jag tyska med försäljarna och vi önksar varandra en fortsatt trevlig dag. Jag älskar att tillfälligt fa nya rutiner om dagarna som gör att jag hinner tänka över livet. Har haft en mycket lang konversation med min gammelfaster som vi bor hos om just livet och hon inspirerar mig sa. Jag har verkligen insett hur mycket man hinner med innan man dör och allt man gör har man nytta av pa nagot sätt. Sa man ska verkligen bara naivt kasta sig in i det man vill och byta spar om det inte tilltalar en. Fantastico. Ikväll kommer mina föräldrar hit och om detta var rekreation efter allt som hänt sa börjar nu var riktiga semester. Hoppas ni har det bra i Lund. Detta gör mig gott i alla fall.

/Elvira

Kommentarer
Postat av: olga

Äntligen får man höra från dig<3 =) Låter verkligen bra, njut nu!! :P kramar

2010-08-05 @ 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0