♥ sylt

Ja nu har det sannerligen hänt en del sedan jag var i Tyskland. Hela jag har hänt.


När jag var i Tyskland så åkte vi tåg till ett ställe med paparazzis (det sa jag bara för att!). Där satt de där kända stökiga passagerarna. De drack champagne och fnissade pinsamt. Fyra kvinnor i pensionsålder men ungdomar i hjärtat. Värst var en kvinna vars röst hördes heeeela tiden, och skrattet. Brr, ni vet ett sånt nasalt kärringskratt. Insikten föll över mig efteråt. Det är hon som är jag om 45 år. Hurra.   


Isabell var så vänlig när vi gick och såg Emil Jensen i Pildammsparken att introducera mig till The Secret/attraktionslagen och en blogg som belyser detta (dock har jag för mig att Claudia pratade om det vid ravinen?). Jag som sväljer allt kan nog säga att detta tagit över mitt liv. På gott och ont. Mest gott nu tror jag, det gäller bara att veta hur man ska "hantera" den till sin förtjänst. Imorgon börjar jag och Olga på allvar ;).


Ja, den mesta av tiden spenderar jag med att göra små gulliga saker med Olga (en tjej med lika mycket liv som jag!), sitta och fundera och kolla runt lite på jobb och så. För övrigt verkar det som om jag och Olga genom attraktionslagen drar till oss tämligen intressanta personer när vi utnyttjar sommarkorten till det yttersta.

/Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0