På med byxorna!




Imorgon är det prov i samhällskunskap och vi politikintresserade wannabes (hrm...*host*Ida...hrm) inser att det är ganska komplicerat ändå.
När jag inte kastat flörtiga blickar mot SVampbob som envisas med att hela tiden visa kalsongerna så har jag under hela dagen skjutit blickar ut mot det vackra vädret. Helt fantastiskt och jag kan nästan kamoflera mig bland alla höstlöven. Tänkte på när vi dressincyklade förra året vid denna tiden nästan, helt fantastiskt dag. Fast då luktade det inte vinter...

Till slut gav jag i alla fall med mig och gick ut, precis innan solen gick ner. Fast kameran hade inga batterier. Hjälp! Den dagen då alla löv är borta från träden, den dagen blir jag olycklig. Vad finns det då att fota ute? Allt är trist på vintern.

Fast nu ska jag ladda upp batterierna och hoppas på fint väder imorgon med. =)

/Elvira


Michael Bublé - For once in my life


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snart ska vi ha photo-shoot! Du har rätt ahaha, du smälter in bland löven. Gurka!

2009-10-06 @ 20:52:00
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

tack! Nikon d40 är en kanon bra kamera om man kan den =)

2009-10-08 @ 23:46:24
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0