From Georgia with love

Nu sitter jag manga tiotusentals mil borta pa ett internetcafe i mitt kare Tbilisi, tankte ge ifran mig ett livstecken>) jag har varit har i en och en halv dag nastan, saknar er redan>*(
Det ar jatteharligt att vara har verkligen, sa himla underbart att traffa alla igen>)
Detmesta e siig likt tycker jag.
Igar traffade jag mina kusiner o deras barn, Marina (nastkusin, ett ar yngre an mig) gav mig en kram jag sent kommer glomma, fick andningssvarigheter ett par minuter efteratXD
Vi hade jatteroligt tillsammans igar o ch en fest som lika garna kunde vara tagen ut mitt stora festa grekiska brollop
Det skulle ta lang tid att skriva ner allt som hander o forhoppningsvis ska handa men de e underbart har ialla fall. Hoppas allt e bra med er, saknar er vansinnigt, onskar ni var har , det skulle vatt natt ,<3

hundra kramar till er!!!!!!!!!!!

/ O.

Trackback
RSS 2.0