Bland vinrankor..

Nu kommer en liten uppdatering igen. Jag hoppas allt ar bra, det e varmt o skont har, ca 20 grader, jag sitter framfor en dator har som har skype men mikrofonen ar givetvis sonder:( jag o Albert har forbrilt forsokt fa igang det men icke som icke, forhoppningsvis imorgon pa nat internetcafe borde jag kunna ringa ...

Det e sa himla kul att min georgiska har forbattrats ganska avsevart, nu kan jag faktiskt kommunicera lite battre, mer an jag trodde:)Huset vi bor i ar jattestort och utanfor mitt fonster hanger vinrankor i mangder, tittar man lite langre bort ser man gigantiska berg och dalar.
Eftersom mamma har varit pa sina konferancer har vi hittat pa egna sma aventyr, jag har varit med Marina, traffat hennes kompisar, vi har gatt pa marknader, zoo, os.v. Idag var vi (inte hon da) >P hos den engelska ambassadoren, en riktig engelsman ut i fingertopparna, han hade sex barn, alla pa internat forstos, ganska trakig typ>P
Vi har gaster har nu o berg av mat har, de e inte klokt, alltsa jag har aldrig atigt sa mycket pa sa lite tid, de e inte bra for vikten, herregud ni skulle se de da skulle ni forsto vad jag menar>P
Man tar en dag i taget, det e svart att planera nat har i detalj, sa varje dag e lite av en overaskning.
Nu har jag bablat nog, ni e sakert uttrottade, men det finns sa mycket jag vill saga o beratta, lite svart att skriva alllting. Na hur e de dar borta, bra hoppas jag,

ps ella jag har din forkylning pa mitt svarta samvete:P men drick kan-jang o anvand nasprej, det hjalper faktiskt:)

ds: en detalj som maste tillkannages: (jag har sett tillkarkligt for att vara overtygad) har finns riktiga sma jonydeppisar o da menar jag verkligen jhonny deppisar, you guys would love it, of that I am sure:P

Gosh vad jag saknar er!!!!!! jag vill sa garna ringa men tekniken sviker:/
Jag onskar jag kunde fa ge er en stor kram, men den far bli elektronisk nu...
puss o kram iaf,

/ O.

Trackback
RSS 2.0