Women, what's it about them?

Well, well..nu ska jag vara lika duktig som Ella och skriva ett litet inlägg. Vad ska jag skriva om då? Jo, jag kan ju alltid passa på att berätta om min Tegan & Sara konsert som jag var på igår. De var precis så fantastiska som jag trodde de var. Kan inte riktigt förstå att jag har sett dem och nu lider jag av separationsångest.
Man kan inte få för mycket av dessa kvinnor!




Annars så kan jag berätta att jag, precis som Ella, har kämpat med detta samhällspluggande och faktiskt lyckats någorlunda.(tror jag iaf)



I feel like a fool so I'm going to stop troubling you.


/ Ida

Loney, Dear - Carrying A Stone


Kommentarer
Postat av: Petronella Amalia

Haha, det var speciellt fett med terrible storm. "Håll käften ditt jävla sär!" Vi kan ju börja göra som den där chauffören och stalka dom på deras europa-turné ;)

2009-11-23 @ 18:17:43
Postat av: Elvira

Kul för dig, för mig går det inte fullt så bra med samhällen. Men det löser sig alltid. Var nv-konserten bra idag?

2009-11-23 @ 18:24:16
Postat av: Anonym

Aw, haha ja det var ett roligt inlägg, tegan and sarah....vem e vem på bilden? Kan du se skillnad på dem? XD

2009-11-24 @ 22:37:59
Postat av: Ida

Haha, klart jag kan. Tegan till vänster - Sara till höger, en lätt match ;)

2009-11-24 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0