Satsiga Emo och Satsiga Snabbisen



Igår lärde jag Sara och Amanda ett nytt ord. Det måste vara lokalt för de hade ej hört de förr.
"Om vi går på pic nic och jag och Amanda har med oss varsin baguette och Sara kommer med kycklingsallad, brownies, frukt, chokladpudding osv så har hon varit väldigt satsig."

Det började med att de tyckte att det var satsigt att jag hoppade på bussen. Sen satt jag där och hörde min mobil pipa till.Ca 50 sms fick jag av dom, alla innehöll ordet SATSIG.

Mina små bonnatöser är ganska lättroade ;) Vänta bara till mitt kalas, då ska de visa vad mer de kan!

/Elvira (satsigt värre)

Kommentarer
Postat av: Satsiga snabbisen

Satsigt inlägg :D + att jag har läst de :) Satsigt av mig :) En satsig puss från satsiga snabbisen <3

2009-07-29 @ 23:14:08
Postat av: Anonym

Kolla där är dina jobbeskor på bild uppe :), satsigt elvira , satsigt :) / snabbisen igen (:

2009-07-29 @ 23:15:50
Postat av: Elvira

Fint Sara, jag är stolt över dej, ses på söndag!

2009-07-30 @ 23:13:15
Postat av: Sara

Absolut (: , de gör vi. PussPuss

2009-07-31 @ 00:41:32
Postat av: Satsiga emo

fyfan vad satsigt av mig att läsa detta och fyfan vad o-satsigt av dig att kalla mig emo

2009-08-04 @ 17:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0