Vår fröken Blekinge..!!!!

Alltså, fan Ella:D Vet du hur bra du är!?

Annars ska jag påminna dig!!! =)
du blev som en totalt annan person, du gick verkligen in i rollen.
Du förmedlade det hela perfekt så klockrent alltihop;) Och blekingskan rann som rinnande vatten, från början till slut:D
Det var det bästa jag sett dig framföra hitills, du var så jäkla bra!!!
Det var så himla kul att lyssna på, man ville inte att det skulle ta slut.
jag e himla stolt över dig, du ska stå på scen, det är ett faktum
Du är verkligen en riktigt begåvning, det ÄR så.
du är det var sig du vill eller inte!
BASTA, darling!
<3

/ Olga

Kommentarer
Postat av: Anonym

/Olga

2009-12-04 @ 18:13:01
Postat av: Anonym

/Olga

2009-12-04 @ 18:13:53
Postat av: Ida

Jag kan inte annat än hålla med! Du har en fantastisk talang min sköna böna Ella <3

2009-12-05 @ 11:43:14
Postat av: Elvira

Sitter här en helt vanlig lördag, öppnbar bloggen och min dag förgylls. Ni är BÄST! Och jag hade så jäkla kul som Ulla, även om andra föreställningen gick åt pipan.

Tack tack tack i alla fall <3<3<3

2009-12-05 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0