Time goes by...



Ett år kom och gick, ett bra sådant, ett mycket bättre än det förra, precis som jag hoppasdes, vilken jäkla tur.

Så hur ska man sammanfatta det?

Utan att gräva alltför djupt kan jag komma på en del saker som bör nämnas...

*
 lugn vårtermin med många söta små turer, till exempel Mölle=)

den härliga sommaren:

min 18 års dag

Örenäs slott

Leri kom hit

de vackra stränderna och gatorna i Nice

de kristallklara vattnet i drömska Cerberé

mina äventyr på Paris gator och de varma franska pojkarna;P

picknicken vid Eiffeltornet

Madonna konserten

sekunderna innan självaste Madonna intog scenen då mitt hjärta för några sekunder stannade

minuterna då "like a prayer" framfördes

Varma Värmland

"bygdedagen" och de mycket trevliga muccicerande pågarna från Arvika

skolan började...

dagen med model-lab och subway (if you tell me yours I´ll tell you mine) XD

en egen låt

veckorna i Georgien

där alltmöjligt hände...:P

well, well...

där händer alltid saker helt enkelt...i alla möjliga fomer..

en grym sångensambel, who finally made it;)

ett riktigt överaskande roligt projektarbete

en underbar julavslutning på Ebbas

mi god om jag inte slutar nu kommer detta bli en roman el nåt. XD

men hur som helst har detta år kantats av massa positiva saker som har hänt och många underbara härliga stunder med nära och kära som vet vilka dem är<3


/ Olga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0