Singing to the trees

Nothing is so good it last eternally
Perfect situations must go wrong
But this has never yet prevented me
Wanting far too much for far too long

- I know him so well, B.Ulvaeus & B.Andersson
(jag vet oerhört pinsamt val av låt)

Men varför är det så?
Ibland har man otur, ibland har man tur. Men varför kan man aldrig få ha tur hela vägen, helt och hållet?
Alltid ska något dra undan mattan under fötterna på en. 
Varför kan det bara inte få vara min tur nu?



För att helt osökt komma in på ett annat ämne så har jag idag dammat av och stämt fiolen. Börjar nästan ångra att jag inte tar fiollektioner längre, hade glömt hur givande och roligt det var att spela.
Men nu ska jag få använding för mina fiolkunskaper.

Imorgon blir en lång men förhoppningsvis rolig och kreativ dag i skolan. Jag och Olga ska nämligen jobba med vårt projektarbete och sen i lördags vet vi ju att vi minsann kan mer än vad vi tror.

/ Ida

Musiktipset:

Hours Pass Like Centuries - Taken By Trees


Kommentarer
Postat av: klara

HAHA ida, det var ju det jag sa! heja fiolen!

2009-12-09 @ 16:07:29
URL: http://klaratiara.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Go Ida och fiolen!! :D ja, lyckan kommer, lyckan går ...den jäveln....



2009-12-09 @ 20:59:17
Postat av: olga

2009-12-09 @ 20:59:33
Postat av: Elvira

Du har så mycket tur också så du anar inte ;)

2009-12-10 @ 09:41:09
Postat av: olga

håller med ella till 110, damm it ida!! =)

2009-12-10 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0