Now you should be holding me.

Detta har varit en otroligt mysig söndag. Dagen började med att jag, Otto(Emilia) och Emma begav oss ut i snölandskapet.
Vi åkte pulka, hoppade runt i snön och kände oss som små barn.
Sedan gick vi hem till mig och lagade äcklig varm choklad(på rismjölk och grädde - gör icke det misstaget kära vänner), åt pepparkakor och pratade.

Jag har även varit på SKUMM ikväll och nu ligger jag i soffan och tittar på en kär gammal favoritfilm.
Jag kan nästintill alla repliker utantill och utbrister en del av dem högt för mig själv, på grund av detta känner jag mig allmänt pinsam och patetisk men vad gör det? Mysigt är det ändå.
Nu ska jag iväg och koka té och/eller värma glögg och fortsätta kolla på en av de mest smöriga filmerna i världshistorien.
(okej...nu överdrev jag lite)



/ Ida

Hela helgen har jag lyssnat mycket på The Knife så det får väl återigen bli ett sådant musiktips:

http://www.youtube.com/watch?v=_WJer5eMgbU


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw de låter jäkligt skönt!!

2009-12-20 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0