This Year Is Mine

Så gick ännu ett år och när jag tänker tillbaka på år 2009 så tänker jag på ett huvudsakligen bra år fyllt av skratt, drömmar och upptåg. När jag läste Elviras inlägg så bestämde jag mig för att friska upp mitt minne av detta år. Jag kom då fram till att jag har tagit tag i en hel del saker detta året och också drömt hemsk mycket. Drömmar är ju alltid en del av livet men i synnerhet i år har jag tänkt mycket på allt det jag vill göra och uppleva.

Det blir till att skriva en liten lista av mitt 2009:


Piercade mig

En härlig men pluggig vårtermin

Käraste Mölle-äventyret med Vi som försvann

Inte så roliga - men uthärdliga vistelser

Varma, underbara Grekland

Popkollo Hultsfred där man lärde känna många underbara människor

Emmabodafestivalen

Way Out West

Alla fabulösa konserter

Breddningen av min musiksmak
(sker var år men ändå otroligt nämnvärt)

*** ***** ***********

Musikhösten



PS. Jag är hemskt nyfiken på vad Elviras "*" innebar

Jag tycker vi ska ha ett nyårsfirande som vi pratade så målande om på bussen häromdagen på söndag,
vad tycker ni?

Hoppas år 2010 blir ett bra år för oss alla,

Gott Nytt År vill jag önska er med ett hoppfullt musiktips:

Marit Bergman - This Is The Year

http://www.youtube.com/watch?v=Z9ZBFyIayfs&translated=1

It's so weird
I was just about to leave here
To say OK, they finally got me
I give in
Oh I knew there must be something
meant for me out there
I just didn't know where to begin

Cause this is the year
this is the year it all will happen
It's finally here
 I have been waiting all my life
So put on your coat
it's time to go
it's time for take-off
I think I can say without a doubt
This year is mine

/ Ida





Kommentarer
Postat av: olga

aw Ida=)

I am sure - this year is yours.

2009-12-30 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0