tiden rinner som chockladsås

Imorgon smäller det. Pang. SPMYF, igen, det kändes ju som igår sist. 
Tiden rinner som chockladsås.
Jag är säker på att det kommer gå bra som fan. 
hoppas jag iaf, nej jag vet att det kommer gå bra, skitbra till och med. 
Jag börjar få små, små fjärilar i magen redan...:O
varför blir det alltid såhär?
Det är ju aldrig meningen..
Jag förblir tyst, 
det är lättast så, orkar inte mer,
jag vet att det är fel 
men allt har ju blivit fel
vem är du nu? 
Ingen jag känner på riktigt längre, 
ingen jag kan förlita mig på som förr
du skulle nog säga det samma
var har vi hamnat? 
När tar det slut?
Kanske aldrig
eller kanske nu
trodde en gång du skulle förstå, 
men det har jag slutat hoppats på. 
En mardröm jag för många år sedan hade blev sann,
sakta men säkert
som om man vore synsk
du fattar inte vad du förstör, vad du krossat 
krossar det som glas
lämnar skärvor kvar på marken
jag avskyr dig ibland, rätt ofta
förlåt
hur fan kan jag säga så..
jag älskar dig 
med minnena i behåll
en dag kommer jag ångra att jag yttrat ett ord. 
Jag tiger kanske då.

/ Olga

Kommentarer
Postat av: Elvira

Det måste varit du, Olga, som skrivit detta. Vet jag vem det handlar om? Jag tror...



DET KOMMER GÅ BANANAS ikväll! GOOD LUCK!

2009-12-03 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0