Året som gott

Detta är vad jag minns bäst av 2009

1. Den magiska kvällen när vi upptäckte vårt ställe Ba***** i Malmö.
2. Min första arbetsintervju
3. Sedan min första arbetsdag
4. Mölle när vi blev VI SOM FÖRSVANN och bestämde oss för denna blogg.
5. Den dassiga skolavslutningen
6. Michael Jacksons begravning. Fy <3 
7. Personalfesten där Olivia räddade mitt liv
8. När det på nyheterna talades om denna nya pandemi; svininfluensan.
9. Då jag senare överkom min sprutfobi pga av vaccinet.
10. ***** ***** **.
11. Den nervösa dagen i skolan då jag och Ida satt och skakade, svettades och höll hand.;)
12. En vit jul <3


Decenniets lista får bli en annan gång.

2009 har varit ett otroligt bra år. Jag har i princip inte varit nere på botten. Det bästa år på mycket, mycket länge. Men usch. 2010 kommer föra med sig ganska radikala förändringar, fast också oväntade och positiva överraskningar. 

Att jag har tillgång till datorn nu är bara temporärt. Internet hemma funkar fortfarande inte.

ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR ER TILLGIVNE

/Elvira,
som lever isolerat hädanefter och har en massa nyårslöften, och längtar till våra kommande ritualer.


Kommentarer
Postat av: Elvira

IDA! OLGA! När ni ser detta ska ni sätta er ner omedelbums och skriva era listor! Pussigumpen <3 Tänk på mig när ni sitter där på nyår.

2009-12-30 @ 12:23:07
Postat av: olga

vilken fin lista! gud va vi hade kul igår:P

puss o kram på dig och gott nytt år<3

2009-12-30 @ 13:32:28
Postat av: olga

ja jag längtar också efter ritualernaXD

you are always on my mind!

2009-12-30 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0